20 Şubat 2011 Pazar

Şöyle Ağız Tadıyla Bi "One Night Stand" de Yapılamıyo Arkadaş!



 Yok mudur?


 Bayanların "One Night Stand" yapma hakkı yok mudur yani? Olamaz mı?


 21. yüzyılda hala şöyle ağız tadıyla bir One Night Stand de yapamayacak mıyız!?


 Hep mi bana denk gelir bu arızalar!


 Neden hepsi ertesi günden itibaren sevgili olduğumuzu sanmaya başlarlar? Ne yani bi gece güzel bişeyler yaşadık diye sana mı ait olduk şimdi? Başka işimiz gücümüz yok mu bizim? Öyle bi planımız olsa zaten ilk gece böyle bi paylaşımımız olmazdı.


Geliyolar bana artık yavaştan. Öyle bi sinir yaptım ki bu konuda. Etrafım kendini sevgilim sanan adamlarla doldu. Değiliz. Hayır değiliz. Biz bir çift değiliz. 


Arayıp bana hesap vermelerinden sıkıldım. Zerre kadar merak etmiyorum ki ne yaptığınızı. Aramayın artık. Rahat bırakın beni. Sevgiliniz değilim. Olmicam!


Yaşandı ve bitti. Tadını kaçırmasanız ne olur sanki...


Anlayın artık erkek milleti : Tek gecelik ilişkiler size özel bir olay değil!


Günümüzde aklı rahat, kafası rahat, mantık ilişkileri kurabilen, ayakları yere sağlam basan, özgüven sahibi kadınlar da tek gecelik ilişkiler yaşamakta. Sosyal içicilik gibi bişey bu. O an bir çekim-bir elektirik vardır, keyfin ister, canın çeker yaparsın ama bu durum herhangi bir bağımlılığa dönüşmez.


Diyeceğim o ki çok sevgili erkekler...siz siz olun tanışıp lönk diye seviştiğiniz bi bayanı ertesi günlerde kendi kendinize gelin güvey olup "Sevgilim! Sevgilim!" modunda sıkboğaz etmeyin. Sonuçları çok vahim olabilir.


Hayır çünkü benim de bir sabrım var! Yakın zamanda bu durumdan muzdarip bir bayan olarak gözümü karartıp toplu katliam yapmak üzereyim haberiniz ola!


...




Daha Eski Maceralarım İçin  ------>  http://storiesofhardcandy.blogspot.com




...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder