10 Mart 2011 Perşembe

Solaryum Patatesleri



 Bunu da mı görecektik tanrım! Okula solaryum gelmiş. Hayır zaten okulumuzun sürekli tek tip haline gelmiş kızlarıyla gündeme gelmesi yetmezmiş gibi şimdi bir de bu kızlara ön ayak oluyorlar. Paranın gözü kör olsun, okul nerden kar edeceğini şaşırdı artık.


+Hangi okuldasın.
- X üniversitesi.
+Hadi yaa sen beyazsın.
-Eee?
+E ben sizin ırkı turuncu sanıyodum.
-?!






O derece mi? Evet o derece. Maalesef o derece hazin durumumuz. İçler acısı. Kızlarımız ve gaylerimiz maalesef ki şebek poposuna benzer suratlarıya ortalıkta salınırken kainat güzeli olduklarını sanıyorlar. Biri onları uyarmalı, isterdim ama benim vaktim yok.


Anlayamadığım nokta; bu kızların aileleri ya da sevgilileri duruma hiç mi müdahele etmiyor!!??


Nasıl bir adam sevgilisi gün geçtikçe portakal rengi olurken bu duruma sessiz kalır!?


Hani her durumda maçoluk taslayanlarınız! Nerdeler? Sevgilileriniz haşlanmış patatese dönerken niye susarsınız!?


Sizin için önemli olan sadece ne kadar verici oldukları dimi, sik beyinliler! Adamlarda kafa yok, kızlarda hiç yok.


Tanrım sen bizim okulun kızlarını koru. Hepsine tez zamanda hayırlı birer kısmet gönder yoksa bunların nesli tükenir. Yazıktır günahtır. Korkuyorum...asalak gibi birine yapışmadan yaşamlarını sürdüremez bunlar. Survival of the fittest'a karşıyım. Kısmen geri zekalı da olsalar canlıları seviyorum. Boka konan bir at sineği yaşamayı ne kadar hakediyorsa onlar da o kadar hakediyor.
Amen.


Sevgiler... dogru1kadin.


...




Daha Eski Maceralarım İçin  ------>  http://storiesofhardcandy.blogspot.com




...

5 yorum:

  1. şu 3 tane patates beyinli hatunların maymunlardan farkı yok. -aslında maymunlara da hakaret etmiş oluruz ahah. Uyumaya giderken, gözlerimi resmen siktin be doğru kadın.

    YanıtlaSil
  2. beni güney kore'ye uçur hassiktir.o kızlardan biri gözünün önünde tek bir düğmesini açsa dilin bi tarafına kaçardı eminim.

    YanıtlaSil
  3. :) leş be onlar yapmayın etmeyin. ayrıca çok küçükler eminim, sübyan davasına girer. size kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. onu bunu bilmemde Beyazatlı Penis' in, beni güney kore'ye uçurdan önce atlayacağına emini o düğmenin açılması doğrultusunda..

    YanıtlaSil