7 Mart 2011 Pazartesi

Neden mi Yazmıyorum? YazAmıyorum.



Yazamıyorum son zamanlarda bir türlü vakit bulup. Bir arkadaşım geçenlerde gecenin bir vakti mesaj attı hatta "Yazmıyorsun bu aralar?" diye...


Yattığım yerden doğrulup yanımdaki adamın üstünden doğru telefonuma uzandım. Onun bu mesajını görünce gülümsedim. "İş üstündeyken yazamıyorum." dedim ve yerime geri döndüm.


Yazacak şey çok aslında. Ama en çok istediğim, en yazılası ve eğlenilesi boyuttaki hikayem şu an engellenmiş durumda. Çünkü başroldeki adam beni keşfetmiş. Adam beni twitter'dan followlamış. Gel de anlat onu şimdi hadi bakalım. Sıkıyosa anlat... anlat da daha da anormal boyutlara ulaşsın iş.


İçimde patladı resmen. Hayır öyle fazla dikkat çeken biri de değilimki twitterda ne diye followlarsın beni...Yazdıklarımı farkedip okuyacağından şüpheliyim gerçi, ama yine de riske atmayacağım. Belki bir gün çok başka bir tarihte çok başka biriymiş gibi anlatırım kendisini. Şimdilik sadece bizden biri olmadığını söyleyebilirim.


Bu yoğun tempomun arasında dün çok tatlı bi kız arkadaş edindim kendime. En azından bun haberini vereyim.
Beni çok sevmiş. Ben de onu çok sevdim. Görüşüyoruz, sevişiyoruz. İnşallah devamı gelir. Kendisi bana birini ayarlama arzusuna kapıldı bi an hissettim, yalnızlığıma üzülmüş olmalı. O da anlam veremedi tabi "Ulan hatun taş gibi ama single!?" Öyle işte...ben de kalabalığın içinde yalnız olanlardanım. Olmayınca olmuyor, herkesle olmuyor. Tam ah keşke olsa diyorsun, bu sefer de adam sıyırmış çıkıyor...
Lazım olan tek şey...
Çirkin şansı, çirkin bahtı...


Bu arada dogru1adam ve yanlis1adam...nereden türediniz fikrim yok. Muhtemelen aynı kişisiniz. Birinizden biri veya ikiniz...arasıra eşlik ederseniz seviniriz.


Sevgiler... dogru1kadin

2 yorum:

  1. Son cümleye açıklama yapma ihtiyacı hissettim.Candy nin hayatına bir sürprizle girmek istedim.Kartlar dağıtıldı ve ilk hamlemi yaptım.Kartlarımı açık oynuyorum hatta hiç koz kullanmıyorum çünkü kazanacağıma eminim.Bu arada Candy rakibim değil yanımdaki ilham kaynağımdır.Peki kimi yeniyoruz? Hayatı...ve cilvelerini...
    Candy e olan özel ilgimi umarım hissettirebilmişimdir.Şimdi öyle yada böyle hayatının bir kenarındayım. dogru1adam ın kim olduğuna gelince en ufak bilgim yok ama bir kaç tahminim var. Süreleri inceledim.Tahminim Candy bana mention attıktan 1 saat sonra falan hesap açmış.Ve varlığını farkettirmek için hemen mention atmış.Burdan yola çıkıp bir kaç ihtimal sıralayabiliriz:
    1. İhtimal : Beni görünce aklına parlak bir fikir geldiğini zanneden ineğin tekidir.(Hatta fikrini öyle parlatmış ki blogunu bile açmış ama şifrelememiş hıyar, ben şifreleyip içeriği zenginleştirdim)
    2. İhtimal : Candy i yakından tanıyan biri tarafından biraz eğlenmek için veya durumu ölçmek için açılmış bir hesaptır.
    3. İhtimal : Candy i sürekli takip eden fakat beni görünce paniğe kapılık bişeyler yapma ihtiyacı hisseden kronik bir hayran.
    4. İhtimal : Kendisini uyanık zannedip şark kurnazlığı yapmaya kalkan herhangi biri
    5. İhtimal : Candy nin kendisidir.Bu seçenek benim için en düşük hatta yok denecek kadar azda olsa olası bir ihtimaldir.Aksi taktirde candy beni yanıltmış olur.Candy nin böyle bi yola müracaat etmeye ihtiyacı olduğunu zannetmiyorum.
    Bunu yayınlamasanda olur sen kendin okuduktan sonra silebilirsin.

    YanıtlaSil
  2. yarışmacı arkadaşlarıma başarılar o zaman :)

    ben yapmadım tabiki. keşke vaktim olsa da yapsam ama buraya bile zor yetişiyorum yoğunluktan.

    hoşgeldin diyorum o zaman sana. bi sen eksiktin, sen de hoşgeldin :)

    YanıtlaSil