30 Temmuz 2011 Cumartesi

Hayatı Ti'ye Alın...


Force kaynağı şirketteki stajım bitmiş bulunmakta.
Kapıdan çıkmadan karşılaştığım sıradan soru : "Eee HardCandy...ne öğrendin bakalım burda çalıştığın süre boyunca?"
Son derece içten yapıştırdığım cevap : "Vallahi çok değişik şeyler öğrendim."
İçses: Anlatmaya kalksam kanalın adını skandal tv olarak değiştirmeye kalkabilirsiniz.


Tabii ki anlatmama gerek yok. Onlar neyin ne bok olduğunu o kadar iyi biliyorlar ki cevabımla birlikte kahkahalara boğulmaları bir oldu.


Neyseki yine her türlü beladan sıyrılmayı başarabilen ben, kazasız belasız çıkışımı aldım...muhtemelen gelecekte tekrar girmek üzere.


Devamlı işime gelirsek...bu aralar şirket olarak biraz sıkıntı yaşıyoruz yeni yasaların getirdiği reklam yasakları yüzünden. Ekiplerimizi dağıtıp çalışan sayısını azalttılar.


Artık 4 cadı olarak değil, birer prenses olarak devam ediyoruz herbirimiz yeni konulduğumuz mekanımızda.


İlk günümdü dün...prenses diyorum; çünkü ben öyle tatlı bir yere düştüm ki staff'ın hemen hemen hepsi üniversiteli xy kromozomlu çıtırlardan oluşuyo ve ben orda onlar için victoria's secret meleğinden farksızım.


Şımatılmanın tadını çıkarmaya çalışsam da eski ekibimi çok çok özlüyorum.


Heyy! Size dedim! Çok özlüyorum!


HardCandy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder