2 Nisan 2011 Cumartesi

Nişantaşı Cadıları





Cadılar, cadılar...arabanın içinde üç bücür cadı var.


Tamam, uysun diye öyle yazdım. Hiçbirimiz bücür değiliz. Kazulet kazulet bi de üzerine topuklu giyen pis karılarız hepimiz.


Aslında dörttük ama birimiz bi diziye başladı geçen gün. İki gündür gelmiyor işe.


Üç bücür cadı tıkınıyor. Midelerine işkence ediyor.


Sarışın biri; sörfçü. Fit bi vücuda sahip, çılgın da biraz. Aman duymasın, çatmasın bize. Yakışıyor ona bu deliliği, pek çok pek çok.


Diğeri Hande Subaşı'na benziyormuş.Benzemiyor bence, kat kat güzel ondan; Esmer Barbie.


Bir diğerini kaptırdık bir gençlik dizisine...Helen kızımız. Set gribi olmuş kendisi daha ilk günden; öyle tivitlemiş. Geçmiş olsun diyoruz.


Dördüncüsü de ben oluyorum ki söze ne hacet, aman diyim bulaşmayın.


Esmer Barbie,bacağını havaya kaldırmış, ayağındaki UGG botu arabanın buğulanmış ön camına sürterek iç gıcıklayıcı sesler çıkarırken, 40 kiloluk Sarışın Sörfçü elindeki süt mısır cipsi mideye indirmekle meşgul.


Deliyiz biraz, evet deliyiz. Mesela 40 kiloluk Sarışın Sörfçünün en favori olayı 15 dakika arayla "Şimdi ne yesek?!" cümlesini dilinde döndürmesidir.


Ben arka koltukta bunları yazarken bir kez daha diyor işte...diyor ve ardından geğiriyor büyük bi hazla.


Şaşıracaksınız belki ama onun arkasından da "Bu kız sıçamayacak kadar güzel." yorumunu yapabileceğiniz Esmer Barbi osuruyor. Hayır ben kesinlikle gaz çıkarmak tabirini kullanırdım ama kendisi inatla osurduğunu öne sürüyor, itiraz edemeyeceğim.


Kendimi çok masum hissettiğim nadir anlardan birini yaşadım işte tüm bunların ardından.


Akabinde eski ekip üyesinin dedikodusu dönüyor. O kızın yerine ben geldim aralarına, 1 ay oldu olmadı işte...
Sevdim ama, gerçekten sevdim kendilerini yalan yok şimdi.
İçinde gram insan sevgisi barındırmayan, sevmeye son derece kabiliyetsiz olan ben...kendimi zorlamadan bazen böyle sürpriz şekilde sevebiliyorum birilerini...


Sevmek dedik de hani...


Seni Seviyorum Hercules ,  peki sen beni hiç özledin mi?





...


Daha Eski Maceralarım İçin  ------>  http://storiesofhardcandy.blogspot.com








....

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar güzel ve zeki olmasaydın denklemin tamamını çözmeye kalkardım ama tabiat ananın doğa kanunları buna izin vermiyor.. hercülesin de canı cehenneme...

    YanıtlaSil
  3. shrek ondan daha sevimli öpünce prens olur hem eşşeğide var

    YanıtlaSil