30 Mart 2011 Çarşamba

Zeki Kadın



 Duştan sonra aceleyle saçlarımı kuruturken saç kurutma makinasını kafama dan dun vurmaktan vazgeçseydim belki şu an biraz daha akıllı bi kız olabilirdim. Ölen beyim hücrelerim arkasından yas tutmaz ve beynimi büyük göstermek için krepe tarağına ihtiyaç duymazdım.


Hayatımda hiç krepe tarağım olmaması bir yana...sağımı solumu ayırt edememem, yapılan esprileri herkesin algıladığından minimum beş saniye sonra kavrayabilmem de hayatımın 7 yılını yiyen ilk sevgilimin bana sürekli "senin beynini kuşa taksak geri geri uçar" demesinin haklılığını koyuyor ortaya.


Şimdi kendimi bu kadar aşağıladıktan sonra azıcık da övmeyi haketmişimdir sanırım. Belki yıllardır çözmeye çalıştığım her IQ testinde isyan bayraklarını çekip "Bu ne yauuu!!!" diyerek kargacık burgacık şekilli ve sayılı test sayfalarını oraya buraya saçmış olabilirim kabul...


Ama benden fışkıran EQ'yu da kimse inkar edemez... Yoksa bunca badireyi kazasız belasız atlatışımı başka bir şekilde açıklayamazdım.


Çoğu zaman anladığım birçok şeyi anlamazlıktan gelme sanatını da içgüdüsel öğrendim diyebilirim. Yıllar önce nerden duyduğumu bile hatırlamadığım "Erkekler ya aptal kadınları sever, ya da zeki olup aptal görünmeyi başarabilenleri." cümlesi bende öyle yer etmiş, söyleyeni öyle haklı bulmuşum ki bunu felsefem haline getirmekten alıkoyamamışım kendimi.


Erkekler asla zeki kadınları sevmez demiyorum; severler, hem de çok severler. Onların kadınların  aptal görünmelerinden kastı yalnızca safa yatmalarıdır. Yanındaki kadının her daim uyanık olması ilişkiyi zinde tutar. Adrenalin salgılayan erkek kendini daha çok ele verir. Aslında herşeyin farkında olan ama hiçbirşey bilmiyormuşcasına alık davranmayı bilen kadın erkeği avcunun içine alarak evire çevire oynar.


Bu aşamada kadınların kaprisine yer yoktur. Bayanlar zaaflarını ve kıskançlıklarını bir kenara bırakıp mantıklarını kullanmaya başlamalıdırlar. Bu özelliklerini geliştirebilmek için bolca strateji oyunu oynamalarını önerebilirim.


Sonuç olarak : Sürekli vızıklanan dırdır eden kadın - OUT


                        Herşeyden bihabermiş gibi davranıp olayları kontrol altına alan kadın - IN




...




Daha Eski Maceralarım İçin  ------>  http://storiesofhardcandy.blogspot.com




...

4 yorum:

  1. "Akıllı adamlar söyleyecek sözleri olduğu için, aptallar illa konuşmak zorunda oldukları için konuşurlar."Plato.

    Ben bu sözü hep kadınlara yakıştırmışımdır tabi bu kadınları istisna sayalım, en azından beni bulanları...

    "Aslında herşeyin farkında olan ama hiçbirşey bilmiyormuşcasına alık davranmayı bilen kadın erkeği avcunun içine alarak evire çevire oynar." Yazının burası biraz feminen olsada yazıya ve özellikle sonucuna katılıyorum. Aslında kadının herşeyi farkında olması, gerektiğinde olaylara (mantık çerçevesinin dışına çıkmadan) yön verebilmesi için ona avantaj sağlar ve bu yönlendirmeden herzaman erkeğin haberi olmayabilirde keza bu kadın içinde geçerli. Bunun ilişkiyi dengeleyeceğini düşünüyorum, aynı farkındalıkla da kadın gerekli olduğu yerde susarsa erkeğin kendisine güveni gelir ve kadına onu daha iyi taşıyabildiğini hissettirir. Aslında eklenebilecek çok fazla şey var tabiki ama herşeyden önce kişiler birbirleri için fedakarlık yapmaya hazırsa.

    YanıtlaSil
  2. "Aslında eklenebilecek çok fazla şey var tabiki ama herşeyden önce kişiler birbirleri için fedakarlık yapmaya hazırsa."
    cümlene hayran kaldım...hele de şu an deli aşık bi halde kabul etmek istemesem de o kişiden için için ve umutsuzca bunu dilerken...

    YanıtlaSil
  3. umarım kabulsüz yönündeki umutların boşa çıkmaz :)

    YanıtlaSil
  4. bu arada -Teşekkür ederim demeyi unutmuşum.. :)

    YanıtlaSil