2 Mart 2011 Çarşamba

Orgazm Çığlıkları - Gerçek? Sahte?


Ne uyuşuk karıyım allahım! Tembelliğinizden ayağınıza bir eşofman geçirmeye üşenip Sucu'ya kapıyı ayağınızda pembe kalpli mini şortunuzla açarsanız ilerleyen günlerdeki senaryolar yabancı değil.

Al işte ikidir aynı adam gelip ayaküstü muhabbete bağlıyo kapıda. 

Ben telefonda "91'e bi su lütfen" dediğimde orada adamın kopardığı sevinç çığlıklarını düşünmek istemiyorum, midem kalkıyor.

Bana biri lazım. Su geldiğinde beni yatağımdan kaldırmayacak, gidip kapıyı açıp boşu verip doluyu alacak, üstüne bir de 4,5 lira verecek biri lazım.O ben olmamalıyım. 

Bir damacana su bile yalnızlığımı vuruyor yüzüme...fenalardayım.

Ayrıca bugün size ikinci uyarım da şu olsun... eğlenmek için sakın ola özel numaradan birilerini arayıp yalandan orgazm çığlıkları atarak milleti kendinden geçirmeyin. Dönüp dolaşıp size patlıyor.

Hayır anlamadığım yapmasına yaparken bu işi 5 kişi yapıp sonra yakalandığımızda ve ses bana ait olduğu için görünürdeki tek suçlu ben olduğumda kimsenin gıkını çıkarmaması.

Hay lanet! Ben yapmadım onlar yaptı da diyemiyo ki insan! Ses benim. Ama onlar yaptırdı. Vallahi de billahi de onlar yaptırdı. Ben sadece yapalım mı demiştim. Sizi kurban seçen ben değil onlardı. Yine de bütün fırçayı tek başıma ben yedim afiyetle.

Çok iyi orgazm taklidi yaptığımı gören birkaç arkadaşımın o an şaşkınlıktan donakalmışken harfi harfine kurdukları net bir cümle vardır : "Aman tanrım! Senle yatan erkeğe acırım ben."

Acımayın abi, neyine acıyosunuz. Benle yatan erkeğin ego tavan. Uhuuuu iki saat sonra sanırsınız ki dünyanın bu işi yapabilen tek erkeği o. O yani başkası yok. Hatta o, yenisini yapana dek ondan iyisi yok. Moral motivasyon tam gaz. Her an ne kadar yetenekli ne kadar mükemmel olduğunu düşünüyo. Sabaha kadar devam...

Bu işin gerçeği de var öte yandan...Şanslıyım ki orgazmın ne olduğunu bilen bir kadınım. Hatta sık sık olası gelen bi kadınım. Belki de onlar öyle sanıp mutlu olsun diye değil de ben her an istediğimden yapıyorumdur o da mümkün.Yalnız henüz ben söylemediğim sürece aradaki ince tonsal ve fiziksel farkı farkedenine rastlamadım. Zaten çok da umurlarında olduğunu sanmıyorum. Dedim ya...o an akıllarından geçen tek cümle "Tanrım ben bir ilahım!" olmalı.

Şu kısacık ömürlerinde de şuncacık mutluluğu esirgememek lazım gariplerden. İki rol kesip havaya sokuverin kızlar, hem emin olsun siz motive ettikçe karşılığını fazla fazla alacaksınız.




...




Daha Eski Maceralarım İçin  ------>  http://storiesofhardcandy.blogspot.com


...

2 yorum:

  1. İçgüdülerimiz sanırım default olarak "seviştiğim kadını benimle daha önce sevişmediğine pişman etmeliyim" olarak geliyor. Bunun hoş bir içgüdü olduğunu farketmeyip egoya bağlayan adamı sıkıntılı bir seks hayatı bekliyor zaten.

    YanıtlaSil
  2. sorma bana denk gelenlerin hepsi sıkıntılı, hepsi ayrı arıza zaten. bi tane normalini göremedik daha.

    YanıtlaSil