28 Mart 2011 Pazartesi

Bal Çocuk



 Geçenlerde hıyarım var diyen bi adama bi avuç tuz alıp koştuğumu tivitlemiştim hani...daha uygun bi laf olamazdı buna. Yaptım yani, ciddi ciddi bunu yaptım ben.


 Çok mu sıkılmıştım bilmiyorum. Ya da neyin çekimine kapılıp yaptığımı bilmiyorum ama neredeyse 2 aydır bana hem formspring'ten hem facebook'tan saran bir adamın çatkapı gittim evine. Deli miyim? Belki biraz... ama daha kötüsü kendi kendimi gaza getiren bi insan oluşum.


 Sabahın köründe ki bu benim için öğleden sonra 2 suları oluyor, bir dizi için başrol denemesine gitmiştim. Neremi beğenip çağırdılarsa o role o da enteresan ya neyse. Yarım saat sonra çekimden çıkınca bi an sersem sebelek ortada kaldığımı hissettim. Saat 3 olmuştu ve ben yaklaşık 4-5 saat sonra o an olduğum yere çalışmaya gidecektim zaten. Bu durumda istanbul'un taa öbür ucundaki evime gitmemin hiç bi anlamı yoktu.


Cinli'den yana kullanmak istedim önce şansımı. Onu da anlatacağım...hani şu anlatmayı çok istediğim ama ertesi gün beni follow ettiği için içimde patlayan uzaylı adam. Artık battı balık yan going misali kim görmüş kim etmiş umrumda değil. Herşeyi döküyorum burda gözler önüne gizli saklı yok canımdan bezdim vallahi.


Cinli beyfendi daha dün lütfen bana gel derken bugün sorduğumda kendine çoktan başka bir plan bulmuştu bile. Bir arkadaşının doğumgünüymüş ona söz vermiş, evde değilmiş.


"Ha öyle mi!" dedim kendi kendime ve sinirlendim. İşte o an kendi kendimi gaza getiriş anlarımdan birini yaşıyordum. Cinli'ye kızarak kendimi alakasızca Bal Çocuğun evinde buldum.
Adamın daha önce ne yüzünü gördüm, ne sesini duydum. Manyak mıdır, psikopat mıdır, organ mafyası mıdır nedir belli değil ama çok sevgili gerizekalı ben önce bir sms'le adresini alıp sonra taksiye bindiğim gibi soluğu kapısında aldım.


Apartmanın kapısından girmiş yukarı çıkarken nasıl biriyle karşılaşacağım konusunda kafamdan bin tane fikir geçiyordu.


Şanslı bi hatunum, hep derim ya allahın sevdiği kuluyum diye...boşuna Bal Çocuk demiyorum ona...sarılıp saatlerce sevebileceğiniz türden bi yaratık.


Başta keyfini kaçırdım biraz paranoyak tavırlarımla. Ama kolay değil. Benim gibi bi manyak mıknatısı şu güne dek pek de normalleri çekmediği için...belki birkaç dakika beni eve çağırdığına pişman etmiş olabilirim onu.


Sonra yavaş yavaş kendime gelip açıldım...açıldım,saçıldım...açıldım,saçıldım,saçıldım açıldım falan işte.
Güzeldi, gerçekten sağlamdı...çok da iyiydi.


Penis boyu harikaydı. Boşaldıktan sonra inmiyordu. Testosteron fazlalığından olabileceğini söyledi ama ben daha sonra erkeklerde testosteron fazlalığını araştırdığımda bununla ilgili birşey bulamadım. Bilen biri açıklayabilir mi?
Kesinlikle şikayetçi olduğum bir konu değil o da ayrı. Nesi eksik nesi fazla beni bağlamıyo, harikaydı, olay bitmiştir :)


İki hafta önceki bu macerayı hatırlayınca bi an yine baştanaşağı ürperdiğimi hissettim... Umarım mesajlarını cevapsız bıraktığım için bana çok fazla kızmamışsındır Bal Çocuk...yalnızca hayatıma biraz çeki düzen vermeye çalışıyorum ve sen bu aşamada tehlike arz ediyorsun.


Sana sarılıp sen boynumu dakikalarca öperken kokunu içime çekmeyi özlediğimi inkar etmiyorum...yalnızca özlememeliyim diyorum.


Sevgiler...


        HardCandy



...

Daha Eski Maceralarım İçin  ------>  http://storiesofhardcandy.blogspot.com


...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder