7 Mart 2011 Pazartesi

1 Adam = 1 Hayat





Bir adam size "Sevgilim olmanı istiyorum." diyorsa, bu aslında  "Hayatıma dahil olmanı istiyorum." demektir.


Bir adam demek, yeni bir hayat demektir.  


Ben de bir adamın hayatına dahil olmak istiyorum. Ama beğenmiyorum işte. Genelde adamları değil; hayatlarını beğenmiyorum. Adam değil, hayat seçiyorum ben. Bana uygun bir hayat; beni mutlu edecek türden.


Şöyle bir adam yaratıyorum mesela kafamdan: Orta düzey bir yönetici, veya sıkıcı bir bankacı da olabilir. Ama dans etmeyi bilsin. Arasıra da olsa güzel akşam yemekleri yiyelim dışarıda ve dans edelim. Yılda bir aylığına da olsa sessiz sakin bir kıyı kasabasına gidelim. Şirin bi eve çekilelim başbaşa. Beyaz ve temiz bir ev olsun. Renkli çiçekler olsun kapısındaki saksılarda. Bol bol uyumama izin versin orda. Bıraksın ben üç gün yataktan çıkmayayım, aralıksız uyuyayım mesela. Sonra zaten çok uzun dayanamayıp kalkıp yapışacağım yakasına sevişelim diye. Ama beklesin...ne olur ben şarj olana kadar bikaç gün beklesin. Sabırsız olmasın, bıktırmasın hepsi gibi.


Mutfağa girmeyi sevmesin bu adam. Tamam girsin; ben üç gün uyurken girsin mutfağa, kendi çapında kendi karnını doyurmak için çabalasın, hatta bana da birşeyler yapmaya çalışıp deneylerini yatağıma getirsin ama ben kalktığımda darmadağın bi mutfak bulayım karşımda. Titiz temiz bir adam olmasın, yalnızca bayanlara yakışacak konularda becerikli olmasın. Varsın beceremesin; ben toplarım mutfağı büyük bir mutlulukla. Orası benim olsun, en azından mutfağı bana bıraksın.


Hayvan sevsin bu adam, benim gibi çok sevsin. Kuş,çiçek,böcekle arası iyi olsun.
Bugün Palladium'a gittiğimde etraftaki dekorlara kafesin içinde hayvanlar yerleştirdiklerini gördüğümde mesela..."Ben bu tavşanları çantama koyup çalacağım kimse görmeden, kurtarıcam onları." dediğimde ev arkadaşım gibi o an bana karşı koymasın. Yardım ve yataklık etmese bile "Tamam hayatım nasıl mutlu olacaksan öyle yapalım." desin ve tavşanları kafesten alıp çantama atmamı beklesin.


Çok uykum geldi şu an ve çok bunalım modda olduğumu farkettim. Devam edemicem uyumaya gidiyorum :( 


Herkese tatlı rüyalar...


...

Daha Eski Maceralarım İçin  ------>  http://storiesofhardcandy.blogspot.com




...

6 yorum:

  1. O adamın kadın versiyonundan bi tanede ben isterdim.Ama malesef kurgular yalan biz gerçeğiz.

    YanıtlaSil
  2. Doğru1kadın,
    Yazı, konusu açısından hoşuma gitti, eline sağlık. "adam değil, hayat seçiyorum" cümlen de beni bildiğimin farkında olmadığım birşeye uyandırdı, "hah işte bu, ben de böyle yapıyorum" dedim, daha doğrusu "yapıyormuşum".
    Bu senin hayalin, muhakkak ki benimkiyle aynı hayali kurman düşünülemez. Yine de, "yalnız bayanlara yakışacak konularda becerikli olmasın" cümlesi bana uymadı. Mutfağın yalnızca kadınlara yakıştığını düşünmediğim gibi, hayalimdeki adam mutfağa son derece dahil...

    YanıtlaSil
  3. gastronomi ve mutfak sanatları mezunu pek çok adam tanıyorum kutsal fahişe :) son zamanlarda çöpçatanlığı bırakmaya çalışıyordum ama düşünürsen bana ulaş, bi jübile yaparım belki böylece.

    YanıtlaSil
  4. 3 gün uyumak mı ?!¿'%&?¿!
    Sürekli uyuma isteği depresyon belirtisidir, yazının sonunda da bunalım modda olduğunu belirtmişin umarım mühim birşey değildir, mevsimsel, akut depresyonla mazarratsız bir biçimde atlatırsın..

    Herzaman olmasada, mutfakta bulaşık olmadığı sürece :) bende mutfağa girmeyi severim hatta bir ahçı bıçağım bile var, profosyonel olmasamda ahçı bir arkadaşıma hobi olarak yamaklık ederken birşeyler öğrenmek hoşuma gidiyor.. Burda belirtmek istediğim; "aslında mutfak sadece kadınlara ait değildir"'in uzun bir yolu oldu,yazdıklarım yanlış anlaşılmaya mahal vermesin Doğru1Kadin, kutsalfahise arzu ederse sen ona yardımcı olarak jübileni yap..

    YanıtlaSil
  5. 3 gün uyumak evet :) ne kadar yoğun bir tempoda yaşadığımı göz önünde bulundurursak 3 gün uyuma isteğim hiç de anormal değil aslında.
    Benim depresyona girmemse artık galatasarayın fenerbahçeyi yenmesi kadar zor bir ihtimal olsa gerek.
    mutfak seven erkeklere de bi şans tanımalıyım demek peki, size de kulak vereceğim.

    YanıtlaSil
  6. Yoğun tempo çok aşikar ama gerisi için kişiler, kriterler..
    Hoş bir latife, Galatasaraylı olarak bu gerçeği absorbe etmek zor değil :)
    Pişman olmayacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil