18 Temmuz 2011 Pazartesi

Laki Siktik & Kent Sikiş



1 Adet salak şişko bi kızı omuzuna alıp o kalabalıkta bula bula beni bularak üstüme düşürmeye kalkan mal eski sevgili.

1 Adet hala son derece sexy ve yalnızca standın önünden geçerek bizim diğer kızların da dikkatini çekmeyi başarmış eski sevgili.

Pis iğrenç bitli rastalılar.

Tuvaletsizlik. Odada cocacola bardaklarına işemece.

Pirelenme.

Ölümüne yorgunluk.

Bunun adı Rock'n Coke.

**************************************************************

Hani çok tatlı gülüyorum diye dayanamayıp geliyorsunuz ya standa...
Soruyosunuz ya boş boş bakıp neyiniz var diye...
"Laki Siktik var, Kent Sikiş var. Hangisini istersin!?" diyesim geliyo.
Çünkü o tatlı gülümsemenin altında aslında siz orda götünüz götünüz eğlenirken o an sıcaktan ve pislikten canından bezmziş bi kız var.

*********************************************************************

Tino : Hay amına koyim ne sik bok trafik bu! Bu ne ya hanginiz cenabet! Kesin HardCandy cenabet!
Sörfçü : Yok yahu kız bu aralar o konudan muzdarip, günahını alma. Evden geliyo zaten.
Tino : Hadi lan ordan, karı yürürken boşalıyo!

Genelde kendi dünyamda yaşayan günahsız ben, kulağımdaki kulaklıkla "Saat 3-4-5 bana hiç farketmez..." falan diye takılırken meğer arabanın içinde taşak konusu olmuşum da yine haberim yok.

Neyseki sizi seviyorum. Eylül'de gidersem çok arayacaksınız siz cenabet HardCandy'nizi.

**********************************************************************

Bi de ben girişte çingenelik edip Rock'n Coke'a zeytinyağlı biber dolması soktum.Evet yaptım.Mutluyum.


Sevgiler. HardCandy.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder