20 Ocak 2011 Perşembe

Doğru 1 Kadın'ın Listesi



 Doğru 1 Adam arayan Doğru 1 Kadınım ben...pek çoğumuz öyle değil miyiz zaten?


 Doğruyum, çünkü eğlenceliyim.


 Doğruyum, çünkü sevimliyim.


 Doğruyum, çünkü seksiyim.


 Doğruyum, çünkü şımarığım.


 Doğruyum, çünkü biraz bencilim.


 Doğruyum, çünkü sevdiklerim adına fedakarım.


 Doğruyum, çünkü çocuk ruhluyum.


 Doğruyum, çünkü biraz kıskancım.


 Doğruyum, çünkü küçük oyunları severim.


 Doğruyum, çünkü ani parlar çabuk sönerim.


 Doğruyum, çünkü ne kadar sinirlensem de iki tatlı söze, bi şekere kandırılabilirim.


 Doğruyum, çünkü empati kurabilirim. (Kıskanmadığım zamanlarda!)


 Doğruyum, çünkü çok güzel tatlılar yaparım.


 Doğruyum, çünkü birşeyi yapamayacaksam bile yaparım diyip oldurana kadar inat edebilirim.


 Doğruyum, çünkü çabuk gaza gelirim.


 Doğruyum, çünkü inanılmaz pozitifim.


 Doğruyum, çünkü psikopat bi ikizlerim.


 Doğruyum, çünkü bazen çok uyuşuk bazense gereğinden fazla enerjiğim.


 Doğruyum, çünkü çalışmayı-yorulmayı ve birşeyler üretmeyi seviyorum.


 Doğruyum, çünkü insanlara, hatta tanımadıklarıma bile hediyeler alıp onların mutlu yüzleriyle karşılaşmaktan keyif alıyorum.


 Doğruyum, çünkü hayvanları çok seviyorum.


 Doğruyum, çünkü zaman zaman beni arayan insanların aramalarına cevap vermeyip cep telefonuma uzaktan hareket çekiyorum.


 Doğruyum, çünkü yalnızca karşıcinslerime kazık atıyorum. (Bazıları hakediyor!)


 Doğruyum çünkü her hasılsa yalnızca karşıcinslerime kazık atsam da yalnızca hemcinslerimden kazık yiyorum. (Kaşar karılar!)


 Doğruyum, çünkü bazen aslında bir denizkızı olarak doğduğuma, kötü cadının bana sonrasında iki bacak verirken aklımın yarısını aldığına inanıyorum.


 Doğruyum, çünkü annem bile sırtımı "Bizim kız da böyle işte.İçkisi kumarı yok.Sadece erkeği var.Onu da birkaç seneye oturtacak kısmetse." diyerek taşak geçip sıvazlıyor.


 Doğruyum, çünkü en yakın arkadaşlarım beni süpersonik derecede anormal bulsalarda durmadan iyiki varsın diyorlar, mutlu oluyorum.


 Doğruyum, çünkü yaratıcıyım, inanılmaz senaryolar yazıp insanları çok kolay avlayabiliyorum.


Doğruyum, çünkü biraz yaramazım, insanlar bunun farkında olsalar da kendilerini beni sevmekten alıkoyamıyorlar.


 Doğruyum, çünkü çok iyi TABU oynarım, eş olarak seçilesiyim.


 Doğruyum, çünkü MONOPOLY'deyse inanılmaz sahtekarım.


 Doğruyum, çünkü tam bi çift karakterliyim, bir yanı ağlayıp bir yanı gülen tiyatro maskı gibiyim. İşte bu yüzden 4 yıldır hayatının içine sıçtığım eski erkek arkadaşım artık ağladığımda bana şüpheyle yaklaşıyor :)


 Doğruyum, çünkü ne parada ne pulda gözüm!


 Doğruyum, çünkü her kadın gibi topuklu ayakkabılara aşığım ve bu yüzden kendimden en az 15cm uzun bir adam istiyorum.


 Doğruyum, çünkü bir bebeğim olmasını çok isterken aynı zamanda onu yakışıklı bir adamdan yapıp ortaya güzel birşey çıkarmak gibi aptal bir takıntım var ama yine de çirkin erkekleri daha çekici buluyorum :S


 Doğruyum, çünkü pek çok zaman kendimle çelişiyorum.


 Doğruyum, çünkü maalesef dengesizin önde gideniyim.


 Doğruyum, çünkü ben suçluysam bile ki genelde ben suçluyumdur, sonuna kadar karşımdakini (erkekse) suçlayabilirim.


 Doğruyum, çünkü bi ilişkide huzuru değil kavga kıyameti tercih eden manyağın tekiyim.


 Doğruyum, çünkü sevdiğim adamla didişmekten, ters düşmekten büyük zevk alıyorum.Bir şekilde deşarj olmam lazım, ben de bu yolu seçiyorum.


 Doğruyum, çünkü ayakları yere basan, en berbat durumda bile başının çaresine bakabilen güçlü bir kadınım.


 Doğruyum, çünkü en berbat anlarda bile gülebilecek birşey buluyorum.


 Doğruyum, çünkü aile nedir değerini çok iyi biliyorum.


 Doğruyum, çünkü seyahat etmeyi çok seviyorum. (Genelde otostopla :P)


 Doğruyum, çünkü ucunda büyük şeyler vaad edilen ahlaksız teklifleri büyük bir haz alarak her zaman geri çevirmişimdir. Akıllı olsunlar, ahlaksız teklifi sadece ben yaparım.


 Doğruyum, çünkü benim bardağım her zaman sonuna kadar doludur, bakabileceğim boş bi tarafı yok. 


 Doğruyum, çünkü ne kadar yanlış olursam olayım bunu asla kabul etmiyorum :)


 Kim ne derse desin...ne olduğumu, kim olduğumu biliyorum. Ben... DOĞRU 1 KADIN'ım


 Tanıştığımıza memnun oldum.

Bundan Önceki Doğru Adamı Bulma Maceralarıma  http://storiesofhardcandy.blogspot.com  adresinden ulaşabilirsiniz!


 ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder