26 Ocak 2011 Çarşamba

İkizler-İkizler Kombinasyonu





 Hayır şu an new man; kızların tabiriyle FM'cimden bahsetmeyeceğim.


Ben aslında şu an ne yaptığımı bilmiyorum.


Üçüncü gecede onu ekmiş bulunmaktayım şu an. Otel odasının üçüncü dandik yatağında kıvrılmış acınası haldeyim...


...öyleyim; çünkü...çünkü konuşamıyorum, çünkü anlatamıyorum, çünkü afallayıp kaldım. 


Çünkü durmadan bana artistlik taslayan zeka küpü bir adamın avcunun içine girmek üzereyim...ve bu olursa ikimiz de çıkışımın kolay olmayacağını çok iyi biliyoruz.


O, bunu dalgaya vurarak açıkça "Bana aşık olacaksın." derken bense inkar ederek kendimi yiyip bitirmekteyim.


"Sandığımdan daha zekisin." diyor. Bu konuyla ilgili yorum yapmıyorum, bu cümleyi daha önce de duydum.


Güzel olmam aptal olmamı gerektirmiyor.


Aslında kendini olmadığın biri gibi anlatışın tamamen kasıtlı bunu adım gibi biliyorum.


Sinirleniyorum. Beni gerçekten sinirlendiriyor bu adam onu tanıdığım ilk günden beri. Temmuzun başından beri... ne zaman iki laf etmeye kalksam ya ağzıma tıkıyo ya tepeme çıkıyo, bildiğin ağzıma sıçıyo!


Beni öyle iyi anlatıyo ki...çünkü öyle aynıyız ki...ne düşünsem anında söylüyo. Bu da birbirimize oynayamayışımıza sebep oluyo.


O bana kalkıp A dediğinde ben aslında öyle olmadığını, bal gibi de B olduğunu çok iyi biliyorum.


Beni özellikle bu kadar sinirlendirmesinin, bu kadar fikrime ters cümleler kurmasının aslında beni kendine çekme taktiği olduğunu da biliyorum.


Benim bunun farkında olduğumun farkında olduğunu da biliyorum hatta. İtiraf edemez bunu. Edemez çünkü benden çekiniyor.


Çünkü ben şımarığım onun için, bencilim, aptalım hatta...boktan karının tekiyim dimi. Sözde sallamıyor beni.


Ama aslında deli gibi salladığı için bu kadar korkuyor bu kadar cool triplerine giriyor. Beceremiyor demiyorum asla. Çok da iyi beceriyor. Ben değil de başkası olsa yerdi hani...afiyetle yerdi.


"Bana alışacaksın, vazgeçemeyeceksin." derken aslında kendisinin bana ne derece alışacağının korkusunu taşıyor.


Bir de kalkmış bana psikolojik felsefik analizler yapıyor. Tamam çoğunda doğrusun. Ama aramızdaki fark bu işte; sen ezberlediğin repliklerin yanında bir yandan gerçekten bildiklerini konuşuyorsun, bense gerçekten bildiklerimi kendime saklıyorum.


Konuşmanın sonunda yine blöf yapıyorum ve yine ben kazanıyorum. Ne oldu Fake Casanova? Seninle gerçekten bir daha asla konuşmayacağımdan mı korktun yoksa?


Korktu evet...çünkü yapabileceğimi biliyor.Çünkü çok ani değiştiğimi, kararlıysam her istediğimi yapabileceğimi biliyor. Çünkü aynıyız. Evet çünkü lanet olsun ki bu kadar aynıyız.


Bana verdiğin saçmasapan tüm cevapların aslında söylediğinin aksine beni sallamayışından değil, fena halde sallayışından. Çünkü sen salladığın insana karşı şüphe duyarsın, salladığın insanı kırmak istersin. Sallamadığına zaten tek harf etmezsin.


Güldür-Şaşırt-Kızdır taktiği belki beni kendine aşık etmen için çok doğru bi tercih olabilir haklısın. İkimiz de iki kaçık İkizler burcu olabiliriz ve son derece aynı olabilir düşüncelerimiz. Ama bişeyi unutuyosun... ben bi kadınım. Olay oynamaksa eğer senden çok daha avantajlıyım.


Ben şu an yalnızca nasıl olup da ikinci kez bana aklımdan tutturduğun sayıyı tereddüt etmeden şak diye bilişine şapka çıkarmaktayım. Gerçek olmak için fazla sıradışı. Tesadüflere inanırım ama bu bana biraz fazla geldi.
Benim gibi masalsı bi dünyaya inanmak isteyen ama bunun için fazla umutsuz çünkü diğer yanı fazla gerçekçi olan bir kadın için bu fazlaydı.


Bu gece çalışırken beni hayran hayran izleyen adamlardan biri kalkıp bana pahalı bir hediye getirse, senin ufak oyunun milimi kadar etkilenmezdim.


Zekanla evlenmek istiyorum. Seninle değil zekanla...çünkü biliyorum; seninle evlenirsem sinir hastası olurum.


Ve evet şimdilik "şeyin" olmayı kabul ediyorum. Beni gerçekten tanıyıp deli gibi etkilenmene karşın korkacağın kadar aptal, şımarık ve bencil olmadığımı anlayana kadar "şeyin" olabilirm. Benden sadece güzel olduğum için hoşlandığını düşünmen ve bundan bu kadar çok korkman beni sevindirdi. Bu düşündüğün anlamına gelir. Düşünen bi erkekse zor bulunan bişeydir.


Tüm bu komplike iletişimimizin yanısıra bence gerçek anlamda tek sorunumuzsa İkizler-İkizler kombinasyonumuz :/




.....




Daha Eski Maceralarım İçin  ------>  http://storiesofhardcandy.blogspot.com




......






fotoğraf: http://koneku.deviantart.com/art/gemini-91616767?q=boost:popular%20gemini&qo=23

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder