20 Ocak 2011 Perşembe

Pek Bi Güzelimdir,Maşallahım Var

 Henüz bir okuyucu kitlem yok sanıyordum ama az önce aldığım bir duyuma göre varmış. Millet galeyana gelmiş, kim bu saksocu diyormuş :) Ahahh...çok eğlendim gerçekten. Onca yazdığım yazıda bir ona takmışlar, "Artık Rüyasında Sakso Çeken Kız" olarak anılır dururum.


 Uzun zaman sonra bugün ilk kez reddedildim biri tarafından. İlginç bir deneyimdi gerçekten. Adam fazla mütevazıydı, bir tuhaflık seziyordum zaten ama beni inatla fake sanmasına ve "oyuna gelmem" diye tutturmasına diyecek söz bulamıyorum. Ben bunu yine de reddedildim olarak kabul edip boynum bükük köşeme çekiliyorum. Çünkü onu gerçek olduğuma inandırmak için dil dökecek mecalim yok şu sıralar. Yakışıklı ya da zengin ya da force sahibi olman umrumda değil...son bikaç gündür en uyuşuk dönemimi yaşıyorum ve kimse keyfimi kaçıramaz :)


 Şu an saat 1'i 10 geçiyo ve CNN Türk'te Saba Tümer'le Bu Gece var. Programa İSTANBULLS BOKS TAKIMI konuk olmuş.

Altta bir bant var : İstanbulls Boks Takımına Sorun demiş ve programın e-mailini vermiş.


Şimdi size aynen az önce onlara attığım maili kopyalayıp yapıştırıyorum ve kendimi gecenin muzur insanı ilan ediyorum.





 Saba Hanım Merhaba,

İstanbulls Boks Takımına Sorun Sorun diyorsunuz dayanamadım sorayım dedim.

Şu hiç "Daha önce hiç nakavt olmadım." diyen şirin arkadaşın kız arkadaşı var mıymış? Yoksa Talibim.

Pek bi güzelimdir. Maşallahım var. 

Sevgiler...HardCandy.


En son Yemek Sepeti'nin online hizmet penceresindeki adama olan tacizimden sonra bulaşmamıştım kimselere. Bu geceye kısmetmiş :)

Herkese Güzel Rüyalar...




...






Daha Eski Maceralarım İçin  ---->  http://storiesofhardcandy.blogspot.com




...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder